Varför

Vet inte riktigt om jag kan säga att jag vet varför Bounty ska säljas, bara att de tydligen ska vara svårt att sälja hästar just nu och då vill Carina lägga ut annons tidigt. Hon tror inte på att hon blir såld på typ 1 år. Men aah, jag känner mig inte så bra med att rida henne ändå :(

Iaf så red jag i Upplanda idag, någon Sofie kollade i början och Carina ville gärna att jag skulle rida för henne. Problemet är att Sofie tar 250 kr för 30 min ridning. Aj. Alltså, varken jag eller mina föräldrar vill betala och Carina kommer aldrig att göra det. Så det blir ingen expert-hjälp. Hon ska vara en väldigt duktig tränare iaf, hon hade tydligen sagt typ 10 tips på den lilla tiden som jag red fram. Sen var hon tvungen att åka. Aja, kommer ändå aldrig att ha pengar...

Träningen gick ändå ganska bra, jag har fått mera kontroll på det mesta. Men tyvärr inte på min nedsittning, där jag spänner mig i låren (av någon anledning), vet inte varför, jag bara gör det. Och då kan inte jag sitta ned alls. Så mycket fokus på det, sen lite öppnor och de börjar gå bättre! Iaf åt ett håll (;
Sen blev det lilla 8-volten, och fyfan vad jag hatar den! De tar evigheter innan jag får till det och då har Carina tröttnat på mig :'D Hahaha! Nej då, så illa är det inte (;
Men när hon väl går i en samlad trav för att kunna klara den övningen, då "dör" hon. Jag får arbeta skithårt med att bara hålla henne i trav och så dyker hon med huvudet och krullar. Jobbiga ponny,

Bild tagen 26 mars -09, Foto: Jag


Kommentarer
Postat av: jossan

tråkit att Bounty ska säljas :/

2010-02-07 @ 00:50:36
URL: http://http//josanjao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0