Vill du bli fotograferad med din häst?

Jag skulle vilja fota någon som rider ute i snö. Spelar ingen roll för mig vem det är, så länge det inte är allt för långt ifrån där jag bor.
Jag fotar med min kamera och du får bilderna efter.
Om det är en person i ett stall som vill bli fotad är jag tacksam om du kan dra ihop ett gäng så att det blir 2-5 hästar? Det är roligare för mig och jag behöver inte koncentrera mig på bara en häst = större utmaning.
Jag tar inga pengar, jag vill bara fota, för det är de bästa jag vet (om inte själva hästarna).
Där jag vill fota ska det helst vara orörd snö, helst upp till knäna på hästen (inget måste, det kan vara mindre), en fin bakgrund och ett glatt humör av dig som ryttare. Jag kan även fota porträttbilder om det önskas.

Låter detta intressant? Tveka inte att ta kontakt med mig!
Om ni skriver en kommentar om att ni är intresserade så svarar jag i ett mail :)
Vi bestämmer tillsammans en dag som jag kan komma.

Foto: Jag


Kommentarer
Postat av: Poollo @ bdb

Jag är intresserad :)

De är 2-5 som rider och kanske två hästar lösa :)

2010-02-11 @ 18:06:16
Postat av: carro (yomacaflobow@bdb)

Jag är väldigt intresserad. Jag vet att vi kan vara iaf 2, kanske 3 :) Har fint ställe och orörd åker med mkt snö :D Jag bor lite utanför (åt tierp-hållet) karlholm :)<3

2010-02-11 @ 20:24:15
URL: http://kitab.blogg.se/
Postat av: Isabella

Jag är intresserad (a) eheh <3

2010-02-11 @ 20:40:14
Postat av: elin :)

jag är jätte intresserad!

var bor du? :)

2010-02-12 @ 12:41:25
URL: http://eelinhjohansson.blogg.se/
Postat av: amanda! :D

du får fota mig och ruffis någon gång när vi hoppar :'D<3

2010-02-13 @ 12:07:57
Postat av: Sofia

Mig kan du få fota någon gång om du vill :) Vi har massor med fina åkrar, men vet inte om det blir någon mera, möjligtvis Vanessa om hon äger en häst :P

2010-02-16 @ 20:19:50
URL: http://arabflickan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0