Mitt 2009!


 Jag började gilla Janne
 Pärlan såld

 Börjar rida Bounty


 Mitt dåliga självförtroende började
 Första Bounty-problemet, kunde inte stanna
 Bounty kunde göra halt i slutet av månaden
 Ångest över att tävla Janne


 Första tävlingen på Janne i Uppsala, LD - utesluten LC DM - 1a

 Lite bättre självförtroende med Janne
 Fick mitt första astmaanfall med ridning


 Tävling i Väsby med Janne, LD+5 - 0+4 fel 4a! LC - 0+0 fel 6a!


 Cinette avlivades...

 1 år utan Tea



 Tävling i Tierp med Janne, LD - 0 fel CR rosett LC - 0+0 fel 1a!


 Tävling i Enköping med Janne, LC - 0+0 fel 3a Debuterar LB - 0+0 fel 1a!

 Gick bara bättre och bättre med Bounty


 Bounty gick skitbra
 Tävling i Gimo med Janne, LD - 8 fel LC - 0+4 fel helt och hållet mitt fel!
 Rida Bounty hela lovet


 Min och Bounty svacka kom, tränade resten av lovet
 Badade för första gången med häst



 Nationella tävlingarna var på TiRK, funktionär. Träffade många nya hästkompisar

 Bounty gick lite bättre med bommar/hinder
 Började rida lektion på Bounty


 Bounty började sätta muskler
 Hoppade för första gången seriöst på Bounty

 Tävling i Håbo med Janne, LC - 0+4 fel mitt fel! LC DIV 2 lag - 4 fel i grund, ingen omhopp


 Tävling i Rengsjö med Janne, LC - 4 fel LB - 0 fel 4a!


 Bounty har satt mera muskler och konditionen börjar bli bättre
 Tävling i Uppsala med Janne, LB - 18 fel LB DIV 2 lag - utesluten
 Inga flera tävlingar
 Tömkörde Bounty för första gången


 Hoppningen går bättre med Bounty
 Dressyren går bättre med Bounty

 Ridningen överlag gick bättre


 Började rida privatlektioner på Bounty
 Unghästarna börjar bli klara för inridning
 Sista ridningen på ridskolan
 Planerar tävlingar jag ev ska åka på 2010
 Min ridning har blivit så mycket bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0