Ååh mamma!

Hahahaha!
Mamma har gjort det igen! (A) Nejdå, de där är min replik när jag har gjort nåt :)
Skjussa upp bror min till Jansson för att han ska kunna fixa med sin bil, så ska mamma vända bilen. "Men detta går juh inte! Det är för trångt", hmm jovisst. Hon börjar att backa, när hon har typ 2 meter kvar till den parkerade bilen bakom, då ska hon börja köra framåt när hon kunde ha backat dom 2 meterna och sen bara svänga runt, nej då kör vi fram och tillbaka tills vi står rätt :'D Hahahaha!

Handla en massa maaat! Mammsen pratade med nån gammal klasskompis oxå (; Yepp, så blev stående där ett tag.
Nu är jag iaf hemma och ska spela lite spel :D Yeeeah! Det är grymt kul asså! Roligaste spelet ever, ni får veta snart. Ska samla in lite bilder när jag spelar (A) Hahah!


Mamma får stå för bilden idag :D Foto: Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0