Bilder!

Nu sitter Dessie och skickar bilder på msn, från när jag red i upplanda i slutet av december. I know! ni har inte sett alla och det kommer inte att gå heller för det är flera 100 st bilder! Men jag lägger upp dom bästa på min bdb, och sen så får ni några här på bloggen oxå :)

Och en annan sak, om ni vill se bilder på vägringar, fixa ihop 10 kommentarer på min bild den 10 januari på min bdb! Då kommer det upp en massa bilder på vägrande hästar (;

Snart ska jag sätta mig och mixa med 3 bilder som jag ska sätta ihop till en, okej testa. har aldrig provat de förr så ska se om jag får ihop de (;

Jag och Janne vägrar i LD, Gimo RK. Foto: Sofie


Kommentarer
Postat av: Anonym

man måste ju prova nån gång (Y)

2010-01-10 @ 20:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0