Härlig kväll!

Igår kom Jossan vid 7, vi snacakde aslänge om allt och inget! Sen gick vi ut till vår "lill stuga" och kollade film :D
Sommaren med Göran och Big Mommas House blev det, sjukt roliga filmer! Måste ses av alla (;
Sen blev de mera snaxk och kolla igenom Jossans enorma skolkatalog! Tror hon sa nåt om 500 sidor, alla Uppsalas gymnasieskolor är med i den, ooh såg några gamla klasskompisar och några andra man kände :)
Sen åkte Jossan hem och jag la mig i sängen och sov som en liten gris! Shit vad fort jag somande. Brukar som sagt inte göra det, men hade gått upp tidigt och var uppe sent.

Men idag har jag tagit igen den bristande sömnen! Sov ända till 12 typ, det är nog första gången på 3 veckor som jag sover längre än 9 (; Inte illa! Så äre när man har träning på morronen :) men jag gillar´t!

Har legat framför tvn och slappat, har inte orkat sätta på datorn förräns nu, och då har jag typ kollat bloggar, bdb och facebook, inge spec lix (; Men nu ska jag gå ut i garaget och leta upp en tempometer till badbaljan :D Och sen blire ut i "lill stugan" och städa upp det lilla vi rörde om (; orkade inte i går kväll (A)

Inget stall blev det heller, jag sov för länge :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0