Kanske, Hoppas!

Sara har hjälpt mig lite med att hitta en bra tränare i närheten av mig så att jag och Bounty får regelbunden träning, och inte var 3e vecka. Och ibland vare längre tid i mellan.
Men nu är problemet löst!

Cia har hoppträningar varannan söndag i Upplanda, där jag har dressyrträning på lördagarna. Det är super! Kan jag då få pappa att skjussa, och ibland Carina/Peter så skulle det vara skitbra! Då får vi regelbunden träning +spec idrotten på måndagar och extra dressyren på lördagarna. Tyvärr blir det då 3 dagar i följd som man tränar vissa veckor men det är bra ändå, jag har redan kollat nya schemat och då kan hon vila antingen tisdag eller torsdag, och kanske varannan söndag. Så det är bara bra! :D

Och den 17 januari har TiRK en Pay and Jump, ska kolla med Carina om man kanske kan hoppa 1 el 2 höjjder, typ 70-80. Bara för att börja få rutin :)

Allt har löst sig så bra! Och experten Sara själv har erbjudit sig att hjälpa mig på söndag om jag har skjuss till Upplanda så ska jag hoppa då! :D
Yeeeah hoppningen kommer gå så jäkla bra nu, bara jag börjar ta tag i det och börjar träna (;

Förlåt med samma bild igen, men jag orkar inte bekära en ny (A) Foto: Bella/Dessie?

Kommentarer
Postat av: amanda

jag vill fota oxå ngn gång när du hoppar :D

2010-01-07 @ 11:02:48
Postat av: Dessie

kanon de! :D

2010-01-07 @ 16:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0