Modehus.nu

Har hittat en ny hemsida där man kan beställa kläder ifrån, Sara hittade den när vi satt på lektion idag :') Hahah!
Men jäklar vad vi hittade mycket snyggt! Vi drömde oss bort och där var vi rika! Måste visa lite kläder som jag tycker var snyggt och som jag gärna hade köpt.

Tunika - Keira röd, 369 kr

Skjorta - Tatyana röd/vit, 329 kr

Tunika - Cheryl vit, 399 kr

Tunika - Orcelly Fashion svart/silver, 369 kr

Tröja - Dolls mörk turkos, 289 kr

Tröja - Candy 4971 blå/grå, 329 kr

Klänning - Loeny svart/lila, 199 kr

Klänning -Cintesa blå, 318 kr

Turkos linne, 119 kr

Tights - Snake svart, 188 kr

Vad jag älskar att shoppa! Inte bara till hästen, utan även till mig själv (;
Alla bilder och kläder kommer från Modehus.nu. Bara att kika in där när ni har lust, skitfina kläder!
Ska försöka få mamma att beställa hem lite av dessa kläder :D

Kommentarer
Postat av: Sara

snor allt där i ja! ;D

2010-01-28 @ 23:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0