Nästa gång blir senare (;

Tar 12.10 bussen idag igen, även fast jag går upp vid 10 så orkar jag inte med att ta 11.15. Jag vet inte varför, ja måste helt enkelt starta upp innan jag kan göra nåt (;
Och idag ska jag rida lite mera dressyr på Bounty, försöka! Och sen ska jag ta nån av unghästarna, har inte bestämt o jag ska släppa en av dom i hagen eller om jag ska försöka att longera med sadel. Återstår att se!

Jag har inte heller träffat Carina så har inte kunnat prata om hoppningen alls. Fuck på det!

Kommer hem ganska sent idag och ska se om jag är lite mera bloggsugen idag (; Hoppas på det!
Ingen kamera får följa med, de är inte ens sol ute och då äre lite svårare att få bra bilder, orkar helt enkelt inte. Lite lat idag känner jag :)

Igår kväll/natt så läste jag ut min bok på 500 sidor oxå (A) Dom är galet bra!
Så har redan börjat på 2an ioch har väl läst 50 sidor i den, hahah jag kan läsa mycket ibland :D



En rolig sak är att jag nu 3 dar i rad har fått över 30 läsare om dagen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0