Nytt år!

Nu är det nya året här!
Så jävla skönt med nytt år, nya förhoppningar, nya tag. Glöm det andra året och satsa på detta! :D

Jag har inga riktiga nyårslöften precis, men har några saker jag vill uppnå i år.

 Fota massor på tävlingar
 Marknadsföra mig på tävlingar = tjäna mera pengar
 Starta en lokal hoppning på Bounty
 Rida in unghästarna + Tick Tack
 Äta mindre godis/läsk/chips, de får vi se hur det går med (A)

Får se om jag kommer på några andra, kommer inte på några flera nu iaf.

Vad har ni för nyårslöften? :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

vi kan fota mkt tävlingar tsm :D

och om vi skulle fota natsionella, då kan jag ju fota om du rider bounty de dagarna :D höhö

2010-01-01 @ 15:06:17
Postat av: Anonym

Ska ni rida in dem vid så tidig ålder? Åring kallas hästen under sitt första levnadsår

2010-01-01 @ 17:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0