Onödig info :')

Jag har lite dåligt med ideer som jag ska skriva om (;
Men det kommer säkert något senare :D

Idag åker jag iaf inte till stallet, -20 och jag har frysit ihjäl innan jag suttit upp på hästen. Inte bra (;
Men idag får bli en dag som jag inte ska göra nåt alls, ska läsa i min skitbra bok!, sen ska jag kolla lite film om jag hittar nån bra. Och så ska jag käka upp mammas kaka som hon bakade för nån dag sen, Mums!

Sen får vi se om jag hittar på nåt annant kul :D

Och nu är jag besviken på er :( Nejdå!
men blev lite ledsen där att jag inte fick nån enda kommentar igår, har fått minst 1 kommentar om dagen, utom igår :O
Men vad gör de :D har juh börjat få en massa nya läsare oxå verkar det som :)
Alltid kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0