Skola,

Tåget började med att vara 10 min försent. Tur att man han till skolan iaf! Annars så kommer man jämt försent om tåget är det :)
Engelskan gick bra, om man bortser från vårt tjatter (A) Oops... Nu får vi inte sitta breve varandra längre (; Nejdå! Men vi måste skärpa oss :) Och det ska vi göra!
Sen matte, mycket mindre prat där så de gick ganska bra, jobbade väl 2-3 sidor? tror jag, bra tycker jag :D
Äcklig lunch och sen svenska, tur att ja inte behövde göra hemma! även fast jag inte han alla frågorna. Där blev man kallad lill Linda? hmm (; Är jag så liten? :O
Lektionen med Inga-Lill var chill, fick reda på lite betyg och gissa om jag blev GLAD! Jag har nu fått mitt första MVG i slutbetyg! :D Fick det oxå i datorkunskap, känns skönt att ha fått de nån gång under sin skolgång iaf (;
Jag har alltså jobbat lite bra (A)

Sist vare idrott, aah de gick bra. Men fick astma alldeles för fort... Så fick ställa mig i målet, handboll är inte min sport, jag spelar hellre med fötterna (; Men ja var juh nästan grym i målet! :D Den bollrädda fan (; Tog många ändå :D men när Vikctor kom då jäklar sprang man undan! Han skjuter så jäkla hårt :(
Pontus var juh grym i vårt lag! Typ sprang från vår sida och gjorde mål, stort + till dig :D
Sen att Bella och Alexandra inte sprang upp så mycke gjorde juh inte saken bättre (; nejdå! ni var duktiga ni med :D

Nu ska jag sluta att skriva för de känns som att det bara blir en massa smileysgubbar (A) Det var min skoldag!

Jag spelar fotboll! :D Foto: Sara W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0