Abstinens


Förra året när jag var vid stugan, Foto: Jag

Jag börjar få abstinensbesvär, jag klarar det inte att inte ha en kamera. Jag måste ha en kamera!
Snart kommer möblerna i rummet att ryka, kommer slå sönder allt i ren frustration känns det som. Inte blev det bättre att jag åkte till stugan, utan kamera, ser en massa lägen och stunder som jag vill ha på bild och så kan jag inte knäppa dom bilderna!
Ännu bättre när mamma säger att vi ska åka till Furuvik i morron, ingen kamera. Åker ev med älsklingen till hans pappa i helgen, ingen kamera. Så många minnen som jag vill spara, men jag kan inte, för jag har ingen kamera.

Abstinens...

Vet inte hur det blir med ny kamera, päronen förstår inte grejjen att jag "växt ur" min kamera, att den inte är tillräckligt bra, att jag vill mera, jag vill kunna få ännu bättre bilder, ännu snyggare, men det kan jag inte. Päronen har snällt satt stopp för det känns det som. Vet inte vad jag ska göra för att få dom att förstå, den gamla kameran kommer väl hinna komma, jag har inga möbler i rummet eller nåt liknande. Super! Detta kan inte bli bättre...


Kommentarer
Postat av: Elin:D:D

Hehe, jag brukar skriva mejl till min mamma när det är något hon inte förstår då jag har svårt att förklara det med tal:P

2010-07-14 @ 00:06:14
URL: http://ponntoryttare.blogg.se/
Postat av: dessie

jag vet hur det känns med abstinens efter en kamera, de är ett helvete :/

2010-07-14 @ 20:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0