Feta lönen!


Foto: Jag

Min andra lön har kommit, den kom igår. Fy tusan vad bra det känns att få en massa pengar, eller tjäna en massa pengar. Jag gör juh nåt för att få dom (; Så nu väntas 2 löner till! Det skulle sitta fint om jag fick de alldeles snart (Y)

Vädret i morse var svinkallt! Hela 12-13 grader bara :O Tvungen att ta jackan till jobbet, det är ganska sjukt. Sen tror jag allt att jag e lite rädd för gubben som jämt kommer in och ser så arg ut. Hmm, hur nu det har gått till vet jag inte (;

Nu vill jag bara sova, fick även en sån jäkla lust att dra med ett gång till Uppsala och sitta på bryggorna. Känns som att jag inte kan träffa kompisarna bara för att jag jobbar så tidigt och inte kan vara ute sent som alla andra :( Tråkigt! Men idag blir det nog att vara med Elin och fortsätta och trixa med hemsidan så den blir klar så fort som möjligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0