Funderar...



Räknat ihop alla pengar som jag har, på kontot och hemma. Mynten var mer än vad jag trodde. Har ändå inte råd att köpa kameran helt själv, har hittat 3 st intressanta Nikon D300 och 1 Nikon D300s. Tyvärr är ingen av dom billiga, men jag har turen att mina päron har sagt att de kan lägga ut pengar om jag betalar av senare, och det kan jag när ja fått mina feta löner (; Skojjah! Dom är nog inte så feta som jag skulle vilja att dom var :P

Jag har även ringt in till Nikon och ska skicka in min kamera på reparation dit, så ska höra med pappa om han kan skjussa in till Uppsala i morron så ja kan skicka in den genom ElGiganten, det låter enklast.

Ska även försöka att ringa på en av dessa annonser idag, så jag kanske kan hämta kameran i morron efter Uppsala-besöket (; Kameran som finns i Stockholm är jag mest inne på,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0