heest



Tog med mig kameran idag till stallet! Här har ni en bild på silla o en på volga ute i hagen.

Började med och rida ut på Silla i skogen. Och kan säga att det var en svärm av bromsar i hela skogen. Inte kul! Gick inte och skritta för då var man uppäten av alla bromsar.  
Kolla vad glad min ponny ser ut för att få komma ut i skogen!

Var skit varmt ute så när jag var klar med silla bestämde jag mig för att jag skulle longera volga! Orkade verkligen inte rida tre hästar i 28 grader i stekande sol.


Sen red jag tubbe på banan. Han kändes verkligen SUPER idag. Ska rida han imorgon med sen kommer carro hem på måndag.

Kommentarer
Postat av: Johanna;)

Har du börjat rida silla?:D Är inte den ponnyn till salu?<3

2010-07-13 @ 11:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0