Hellu!

Ska väl börja med att några har klagat på den dåliga uppdateringen, och jag kan inte göra nåt åt det, har verkligen noll att skriva om. Vet inte vad jag ska hitta på. Jag har inte ens några nya bilder att komma med, senast jag fotade med min kamera var den 2 juli, så det var ett tag sedan.

Nu sitter jag hemma his älsklingen oxå, har varit med honom hela dagen och vi har bara myst, har som sagt inte träffats på nästan 2 veckor.

Ni vill läsa mera om mitt privatliv, men nu har jag inget mera att meddela, tyvärr.
Bloggen börjar att bli riktigt tråkig så jag hoppas att ni läsare stannar kvar till jag får tillbaka en kamera så blir det förmodligen mycket intressantare att läsa :)

Kommentarer
Postat av: Bellsi

sv; men vad händer om jag blir en av vinnarna?

2010-08-01 @ 16:28:40
URL: http://stoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0