Hemma!

Med alla pengar i behåll, men istället blev det påfyllt i garderoben (; Och ja, mamma betalade. Blev iaf 2(!!) kjolar  och ett långt linne. Funderar på om jag ska våga ta nåt av de nya på lördag? Det visar sig!

Har även tryckt i mig en massa mat och glass, inget ovanligt. Tyvärr har fötterna tagit en sån stryk att spåret får uteslutas ikväll, får ta det i morron ist. Då kommer även Elin! Med sina 2 bebisar hoppas jag (; Alltså hennes D200 och nya D700! Det blir att jobba på hemsidan och ev cykla till Upplanda och fota lite pollar, trevligt! Det var länge sen jag höll i en kamera nu :( Och jag vet ännu inte hur det blir... Visar sig!

Blir ett snabbt inlägg, för nu är jag så sjukt trött att jag håller på och somnar sittandes i stolen. Blir att kolla lite saker som måste göras varje dag, sen tänker jag dejta sängen och smsa med min älskling :)

Bloggningen blir helt klart bättre i morron, då har jag mera tid och ska vara hemma mycket mera!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

något jag vill, men fastnar inte på bilden ;(

och du då sötnos!?

2010-07-22 @ 22:50:36
URL: http://rebeccaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0