Huvudstaden!


Party i helgen med bästa gänget!

Kul att jag ska till huvudstaden nu och kan inte göra av med en enda krona, undrar om man smörar lite och päronen betalar? Haha, inte vara elak nu (;

Men som sagt så drar jag till Stockholm med päronen och syrran, tar tåget in. Spenderar den långa dagen där för att strosa runt och göra inget alls, kolla lite butiker men inget som är bestämt att vi ska göra. Blir säkert kul :) Men jag får inte göra av med en enda krona, nu måste jag spara! Och det mycket, om jag ska ha råd med en kamera och ******, hoppsan! Där höll jag på att försäga mig (; Inget bestämt än så länge, men jag hoppas på det bästa!

Kommentarer
Postat av: FOTOGRAF Anton

snygg design! :)

2010-07-22 @ 12:51:56
URL: http://fotografanton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0