Jag saknar´t!


Jag och Giannino SJ (Janne), Foto: Jossan J

Jag ska hålla det kort, inte så mycket text eller bilder. Skulle kunna skriva hur många sidor, hur långt som helst och lägga in miljoner med bilder, för vet ni. Jag saknar ridningen, hästarna, gemenskapen, meningen med livet. Jag vill ha häst igen, en häst som är min bästa vän, en häst som jag får lära känna, en häst som jag vill ta från botten till toppen, en häst som ska vara endast min.

När jag har en häst att rida, då har jag en mening med livet, jag har hästen. Nu vet jag inte riktigt, jag har Victor, han måste vara min mening nu :)

Men vad jag saknar rutinerna, rutinen att alltid åka till stallet, att planera varje träning, att alltid vara i stallet, att få känna hästens doft, att känna stallukten! Det finns inte mycket som är bättre än stallukten! Det känns så tomt, att inte ha något att göra om dagarna, att inte ha de dära måsten, måste åka till stallet, måste rida hästen. Det vill jag ha tillbaka.

Jag saknar även så oerhört mycket dig Janne, du lärde mig så extremt mycket! Det går inte att skriva med ord hur mycket du betyder för mig <3
Och Bounty... Den ponny jag tog från ingenting, den ponny som jag gjorde till det hon blev när jag slutade, det gör ont. Så ont att se alla bilder, att se minnena vi har tillsammans, det går inte att beskriva, hur fruktansvärt ont jag har efter dig, min älskade ponny, jag älskar dig <3
Då får jag inte heller glömma, den ponny som har betytt så mycket för mig, och som blev tvungen att lämna mig efter 4-5 år som jag skötte och älskade den ponnyn. Tea, du betydde och betyder allt! Det är inte bara för att som jag har en bild på dig i min plånbok, jag älskar dig då, nu och föralltid <3

Texten blev inte så kort som jag hade tänkt, men nu har jag fått det ur mig

Kommentarer
Postat av: Karro

super duper mysig blogg :)

2010-07-08 @ 22:31:32
URL: http://karolinaae.blogg.se/
Postat av: dessie

<3

2010-07-09 @ 03:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0