Många undrar

Har fått väldigt många frågor om hur och när jag ska köpa ny kamera. Om jag hinner köpa den innan tävlingarna i augusti och om jag inte hinner göra det, vad ska jag då ha för kamera? Även när min D60 kommer tillbaka är det många som undrar.

Helt ärligt har jag inget bra svar, men ska försöka få er att förstå och tänka som jag gör nu.

Angående min D60 vet jag inte när den kommer tillbaka, det visar sig när jag får smset att ElGiganten har fått tillbaka den från lagningen, så den kan jag inte svara på. Den kommer tillbaka när den är klar.

Sen angående den nya kameran, ja. Jag ska köpa en ny kamera. Men för tillfället fattas det pengar för att kunna köpa en kamera, så där ligger helt och hållet allt på mina päron om de vill låna ut mig de pengar som fattas eller inte. Sist jag tog upp det var det ett tvärt nej, för mycket pengar. Nu har jag fått ännu mera pengar och kommer att få mera de närmsta dagarna. Så nu kan det vara så att jag kan få ta och beställa hem.

Sedan är det de som undrar hur det blir med tävlingarna i augusti. Jo, Elin har nämligen 2 systemkameror, en Nikon D200 och Nikon D700. Så vad kan ni dra för slutsats där? Jo jag får låna hennes D200, vi har bestämt i nuläget att jag ska låna den, och så ligger det till. Är det så att jag hinner få hem min D60 så kommer jag nog att använda D200 iaf, den kan prestera bättre än min D60. Har jag hunnit få hem D300s så använder jag den med ev Elins obj, det visar sig.

Detta är det bästa svar jag kan ge i nuläget, såhär ligger det till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0