Springtur


Jag under en fotosession av klänningen, Foto: Sofie

Vet inte om jag kan säga att det var skönt att springa, fyfan vad varmt! Svettades innan jag ens hunnit ut i spåret. Men nu är det gjort, och nu måste jag fortsätta, hålla igång. Förlåt...

Det är läskigt, hur en person kan läsa mig så lätt, att den personen så lätt förstår hur jag tänker och känner, vad jag har gjort, vad jag tänker göra, men jag tackar dig för det, tack för att du kan läsa mig så lätt, Tack!
Jag säger inte det mesta i första hand, och så är det bara, man får tvinga ur mig det för att jag ska prata, och det är du så bra på, du gör det på ditt sätt, men du tvingar mig inte, du bara väntar på mig, att jag ska ta ord och börja prata, du lägger dig inte i när jag väl har börjat utan låter mig ta långa pauser och ta det i min takt, jag vill tacka dig enormt mycket! Tack för att du är en sån bra vän :')

Kommentarer
Postat av: Anonym

:') <33333

2010-07-15 @ 07:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0