Stort besöksrekord + en springtur

Kan börja med att jag nu har slagit ett stoort besöksrekord, har haft hela 105 läsare som mest innan. Nu är statistiken uppe i 120 och kvällen är inte ens över! Hej och välkomna, hoppas att några av er stannar kvar här :)


Jag och finaste Becca på midsommar :)

Tog mig en runda i spåret oxå, fort gick det! Shit, snart måste jag börja springa ännu fortare eller 2 rundor för att ens bli trött. Sjukt! Så mycket har jag ändå inte sprungit att jag kan ha sån kondis helt plötsligt.
Blev en iskall dusch efter det, fytusan så härligt! Tyvärr ett vågbesök innan och det kändes inte bra... Kan man inte få bli smal som jag var när jag tränade fotbollen? Shit, det hade nästan vart en dröm! Nog pratat om detta, det är som de är och jag får göra det bästa av situationen :)

Kommentarer
Postat av: Tellaan

Aha :Pen tjej som heter jennifer hade sockan imellan mig och moa. Jag har skickat ett mejl till moa men hon svarar inte. Bara lite frågor om Sockan när hon hade han. Men jennifer svara idag. För jag skicka till henne också med lite frågor. :)

2010-07-20 @ 22:51:45
URL: http://stockholmsryttarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är så underbart fint med fräknar :D du är jättesöt :)

2010-07-21 @ 08:56:15
URL: http://nealii.blogg.se/
Postat av: Rebecca

linda är söt! & smal, så tyst på dig!

2010-07-21 @ 09:29:12
URL: http://rebeccaan.blogg.se/
Postat av: Dessie

:/

2010-07-21 @ 20:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0