Uppdatering om Tierp!

Nu har vi fått ett besked, vi får stå och sälja utskrifter på plats! Vad härligt att äntligen få ett ja.

Det är fortfarande mycket kvar att fixa, jag och pappa åker nog till Tierp och ställer bl a upp tält och bord någon dag innan tävlingaran, så att vi inte behöver göra det dagen vi kommer.

Jag har även kollat hur många som är anmälda, de är ganska många (tycker jag) men när jag pratade med Börne och Camilla igår var de tydligen väldigt lite. Eller så menade dom Kråkhoppet?? Jag vet inte. Men då ska vi sälja på plats oxå, det kommer bli 2 jobbigt helger. Men det kommer vara värt det!

Elin har tagit lite hjälp när det gäller portfoliobilder, jag har lite svårt att bestämma jag oxå, men har ändå valt ut bilder. Vill ni se bilderna jag tänker ha i våran portfolio? Skulle det vara kul o se i förtid? Mest eftersom de inte finns där än och jag är inte 100% på att jag ska ha dom hära (;

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det nu i helgen?!

asså tävling på tirk.

2010-07-28 @ 17:25:59
Postat av: Dessie

ja visa dom! :D

2010-07-28 @ 18:56:00
Postat av: rebecca

Ja visa bilderna nu tänker ha i portfolion :D^^

2010-07-28 @ 20:47:04
URL: http://rebeccasliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0