Utgång igen!


Jag älskar dig <3

Blev en runda till Erika även igår, tog det lugnt men jääklar vad man dansade! Ellan och jag ägde ut alla (; Blev lite bråk men gick snabbt över, åkte hem innan 12 för man skulle juh upp och jobba dagen efter. Super (Y)

Så dagen började bra med att gå upp liite för sent till jobbet, men var snabb väl där och blev klar snart. Hem igen vid 8 och slänga sig på sängen och somna om. Fyfan vad skönt det var! Vaknade vid 11 igen och käka frukost och berätta värsta historien om fotograferingen för farbror (;

Senare idag blir det att dra till ridskolan med pappa inför fixarkvällen. Göra i ordning ridskolan inför 2 hårda tävlingshelger (som jag och Elin ska fotografera under), så ska kanske ta mig ett snack med Camilla då. Hmm... Nej då :D Men fråga kan man alltid göra, om hon är där :)

Kommentarer
Postat av: Ellan

Haha, klart vi ägde ut alla :D "framåt å bakåt!" Haha(Y) Måste ju göras om ;)

2010-07-26 @ 13:04:51
URL: http://ekphaglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0