Vad händer?


Foto: Jag

Vet inte vad dagen kommer att bjuda på, känner mig inte på humör alls. Det är konstigt, jag brukar annars ständigt vara glad och ha nåt för mig, men nu är jag mest tjurig och vill inte göra ett dugg. Hoppas på att det humöret blir bättre.

Jag ska ta och leta upp lite ovisade bilder (måste ha några nånstans!?), fixa en ny header och kanske ändra om liite här på bloggen, det beror på.
Sen ska jag ringa ett samtal (som jag jämt gör nuförtiden?), men det är om kamerorna och snart orkar jag inte vänta längre.
Sen ska jag väl fortsätta att städa undan på mitt rum, kasta en massa onödiga saker osv, ska nämligen tapetsera och göra om i hela mitt rum! Härligt (;
Kanske att jag tar tag och rensar ur bilderna från datorn och in i hårddisken, skulle vara bra.


Kommentarer
Postat av: sandra

snygg bild!

2010-07-21 @ 15:15:18
URL: http://wearenowhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0