Underbar dag på Årsta-Runsten!


Elin <3, Foto: Jag

Fint väder hela dagen, en perfekt dag för foto! Jag, Elin, Rufus (hund) och Elins mamma tog oss med bil mot Årsta-Runsten och Ponny-SM. Jag ångrar inte att jag åkte dit! Både de otroligt fina vädret, fin fina ponnysar och ryttare + att man inte kan ha tråkigt i närheten av Elin! :D

Tack för att jag fick åka med Elin, förlåt om jag var lite tråkig och sur, vet faktiskt inte varför jag var så, får göra en gengeld till dig senare någon dag! Då vi ska planera inför hemsidan och alla detaljer (; Namnet är nu påhittat och de kommer jag skriva om senare :)

Vänta er en massa bilder! I morgon vet jag inte om jag har tid, ska nämligen jobba x2 och träffa Victor <3 som jag inte gjort på ungefär en vecka, underbar dag väntar (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0