Vad händer idag?


Foto: Jag

Inge Strömsholm idag inte, så jag ska nog dejta läxorna... Eller så går jag ner till IP och fotar lite friidrott :) Pappa ska ändå ner, och det är så sjukt roligt med friidrott. Varför slutade jag? Ja det kan jag inte svara på. Men skulle nog inte kunna börja igen, aja.

Eller så tar man och solar sig lite brun, men de brukar inte gå nå bra, men kanske. Men måste plugga för att få VG i turismen, men de hinner jag! Måste (;

Jag kan iaf börja med att byta om och visa er en bild från när jag var på UVFK och fotade underas fälttävlingar, en bild på hästarna i hagen :)

Kommentarer
Postat av: mickan

Jättecool bild ;) Du borde vara med i en fototävling!

2010-06-05 @ 15:12:31
URL: http://fudges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0