Ärlighet varar längst

Nu ska jag vara väldigt ärlig, jag vet inte hur jag ska fortsätta.
Jag försöker att övertala mina föräldrar att jag kan få en foderponny, men jag har stannat. Hur ska jag kunna ta upp det? Jag får inget ja, men jag får inte heller ett nej. Hur ska jag ta upp det? Vet inte hur jag ska börja...
Hjälpa mig lite?


Sen är det några som tycker att dom är smarta och ska printa bilder, är det mindre stöld för det? Och ni får välrdens sämsta kvalité på bilderna, så gör det ni :)


Kommentarer
Postat av: S O F I A -satsar till 100!

Jättefin blogg :O ;)



Läs om olika ridövningar och tips, få massor av update med roliga / fina bilder och filmer, och mycket mer på en fullspäckad hästblogg ;D



http://sofiaelinab.blogg.se



Att titta skadar inte ;)

2010-03-02 @ 18:24:49
URL: http://sofiaelinab.blogg.se/
Postat av: Ida

Joo det är kul! om man har inspiration! :)

alltså GUUDDDDD fin blogg du har!

Kollar den typ hela tiden och då är den alltid uppdaterad fattar inte hur du gör! :D

2010-03-02 @ 18:59:06
URL: http://iidasnikon.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejdär! hittade in till din blogg och föll för den direkt!

den är jättefin och verkar vara väldigt personlig. skall vi följa varandra via bloglovin?

kramar från caspian

2010-03-02 @ 19:24:12
URL: http://autumnpromises.blogg.se/
Postat av: Mirjam

jag hade också de problemet (men de blev ändå inte av :P) Men om ni sitter och äter typ middag eller någont så kan du ju säga "Hur skulle det bli med foderponnyn då?" Och så kan du ju komma med förslag om t.ex ha en på sommaren till att börja med eller något sånt :) Och så kan du ju alltid säga jag sparar lite pengar själv ;) Då blir föräldrarna oftast glada ;)

2010-03-02 @ 20:11:55
URL: http://mdik.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej där :D Fint det blev med "parkettgolvet" som bakgrund ^^



Tänk ut först allting, som du vill ha det, var ni ska få pengar ifrån, var den ska stå, om du ska träna varje vecka, har ni planer på att tävla? Planera precis allt i minsta detalj för dig själv först, vad du tycker att du kan betala, kanske att du kan hjälpa till att betala hovslagare eller stallhyra? Kanske du ska köpa all utrsutning själv, som schabrak, nya tyglar/benskydd eller vad man nu vill t'nkas ha ^^ Sen vad föräldrarna ska ställa upp på, ska dem betala det mesta, samt skjutsa dig på träning?

När du sedan gjort klart allting i huvudet eller på papper, med utrymme för förändriing kanske, så tar du upp det, inte när ni har bråttom iväg någonstans, kanske som tidigare kommentar föreslog, under middagen på en helgkväll då ni kanske ska vara hemma hela familjen? Sen bara berättar du och lägger fram vad du kommit fram till, och att du vill ha ett svar, ja eller nej. Inget kanske eller möjligtvis senare, yes or no ^^



:D Btw så är kossorna grymt irriterande för man ser inte vad man skriver (a)

/Sofia

2010-03-05 @ 20:36:53
URL: http://arabflickan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0