Böcker!

En sak jag har tänk länge på, det handlar om mig själv. Men det är min blogg så ni får stå ut med mina konstigheter (;

Jag läste jämt! och ständigt förr, läste ut böcker på bara några dagar. Nu? Har en halvläsen bok ligger på bordet bredvid sängen, har inte läst i den på veckor. Förstår inte varför jag inte får lusten tillbaka till att läsa, har hänt att jag inte haft lust att läsa på nån vecka förr, men så här länge! Alltså det är nog upp mot månader som jag inte har läst. Konstigt tycker jag som har läst så mycket och ofta förr. Läste alltid innan jag skulle sova, men nu. Lägger jag mig och somnar dirket, okej inte direkt då. Men nästan :)

Jag vill veta vad som händer i den här boken som är halvläst, men jag rår mig inte för att öppna den. De är en serie med så är liite irriterande att jag inte läser klart den. har läst hela 1an och halva 2an som nu ligger på bordet. 3an är fortfarande kvar, och den är roligast i filmen så vaffan kan jag inte pina mig igenom 2an? :O Nej tydligen så vill jag inte det.

Tror fan att jag ska slå upp boken nu på en gång, lättare att läsa med lite musik i bakgrunden (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0