Dagens (;

Jag äslskar att znoosa! Även fast jag inte ska (; Haha, znoosade nog i 40-50 min idag. Sköönt!
Upp och springa den lite längre rundan, får inte astma någon gång, innan, under eller efter. Gud så skönt! Men jag springer inte så fort heller, är inte van med att springa så här sakta och ta så korta steg. Men lika bra att börja såhär, så kan man öka och länga senare :)

Hem och duscha, härligt, sen käka lite frukost. Alltid dom "äckliga2 mackorna kvar, men de är bara att äta och tiga. Så nu sitter jag här, ska fixa mig innan skolan snart oxå. Riktigt skönt att vara själv hemma, brorsan jobbar halvdag på skolan. Så man är helt ensam, man kan ha hur hög musik man vill!

Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0