De är här!

Åååh! Alla mina saker som jag beställde i söndags har kommit! Hårddisk, minneskort och stativ :')
Har redan provat stativet lite, minneskortet funkar perfekt och nu sitter jag och för över bilder till hårddisken! Att föra över bilderna kommer nog att ta några timmar, har bara fått över 2 av mapparna och de var minst bilder i dom. Den som laddar nu har nästan 6.000 bilder i sig på ca 13,5 GB (; Så det kommer att ta sin tid, men är så grymt glad att det äntligen har kommit!

Ska prova och leka lite mera med stativet senare. Så kul! Minneskortet kommer att få ligga i kameraväskan, det kommer att behövas till Åre-resan som närmar sig. Tänk, att snart står jag i skidbacken och fotar en massa härliga bilder. Kan ni tänka er? Så mycket bilder jag kommer att få, så roligt jag ska ha. Och jag hoppas att ni kan få följa det, om vi tar med bärbara datan och om vi har nåt internet. Hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0