De kommer så fort jag är klar!

Nu tänker jag sätta mig och redigera och rensa ur de dåliga bilderna, fotar man över 900 bilder så förstår ni kanske att detta kommer att ta tid. Men de kommer upp så fort som möjligt, ska verkligen försöka skynda mig så att ni har något att titta på när ni kommer in nästa gång (;

En sak bara, jag är inte så duktig att fota inomhus, så bli inte förvånade om bilderna är dåliga. Hebys tävlingsridhus har inte så många fönster så det kommer inte in så mycket ljus = dåliga bilder. Det blev mycket bättre i det nya ridhuset men där var det bara framridning och om jag ville fota framhoppning blev det bara en massa rumpor. Ganska så värdelöst att stå där alltså.
Så ha lite överseende med bilderna, ni som vill ha, kontakta mig på nåt sätt, blogg, bdb, msn, fb eller vart ni nu kommer på att kontakta (;

Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: MLI - TÄVING I BLOGGEN

Idag är sista dagen att anmäla sig till min tävling i bloggen! tryck på länken nedanför för att delta! Du kan vinna ett fårskinn ludd set till grimman!



http://mlidahlgren.blogg.se/2010/february/tavling.html#comment



ha en bra dag! / MLI - Hästbloggen för dig som gillar hästar

2010-03-14 @ 13:57:20
URL: http://mlidahlgren.blogg.se/
Postat av: Dessie

dom vart ju bra fast de va inne :P

2010-03-14 @ 22:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0