Hemma pga hosta...

Det är synd om dom i skolan ska behöva lyssna på min hosta... Så jag valde att vara hemma och knarka hostmedecin (; Höll på att spydde i morse, hostade så mycket. Så var det förr, jag hostade till ja spydde. De var inte trevligt!

Sen så hade jag ett trevligt besöksrekord igår! Hela 55 läsare och 197 sidvisningar! :O Fast kom på att sidvisningarna kan vara jag (A) Höll på och fixade ganska mycket med bloggen så de flesta är jag själv, jag har även flyttat upp till en 64 plats på bloglovin i kategorin Hästsport, för mina 15 prenumeranter!

Och Sverige tog en sista medalj igår! BRONS! :D Skriver till et bland dom andra medaljörerna i det tidigare inlägget.


Kommentarer
Postat av: Mirjam

fin blogg!:)

2010-03-01 @ 12:48:06
URL: http://mdik.blogg.se/
Postat av: Mirjam

sv: tack för tipset :) men när jag spara de på paint så blir det jätte dålig kvalité, men ska försöka att göra om den med fler färger ;)

2010-03-01 @ 12:53:38
URL: http://mdik.blogg.se/
Postat av: Dessie

krya på dig! ;P

2010-03-01 @ 19:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0