Hur ska det gå?

Sitter och äter godis och funderar på vad dagen har att erbjuda. Nej men nästan (; Godis äter jag men vet inte om jag funderar så mycket. Ska nog kolla film, sen försöka prata me päronen om stallhyran (när pappa kollat klart Vasaloppet!) och nånting mera, kommer inte på nåt.

Ska även försöka tänka ut och skriva ned hur jag har tänkt med hästen, alltså. Skriva ned allt som man behöver veta, veterinär, hovslagare, utrustning, tävlingar osv. Får se hur bra det kommer att gå (;

Kan även säga att jag knarkar Erik Saades låt Manboy, tack Sara! :') Haha, hon som lät mig lyssna på den, hade aldrig hört den innan och nu lyssnar jag på den hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt bra blogg måste jag säga :D

2010-03-07 @ 12:37:19
URL: http://gabriellamannerson.blogg.se/
Postat av: Ebba

Den sätter sig i hjärnan. (=

2010-03-07 @ 18:55:18
URL: http://ebbaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0