Massor av tacos

Tacos är gott, men när man har ätit det 4 gånger på 3 dagar. Då är det inte lika gott. Kommer ta ett tag innan jag vill äta tacos känner jag.
Lix fredag hemma hos Johanna blev det tacos, lördag tacos både som lunch och middag och söndag hade vi rester av tacosen som vi åt. Uäk! just nu.

Men har suttit och skickat en massa bilder på både msn och mejl, mera kommer jag att få skicka oxå (;
Har även förberett lite bilder som jag vet vill ha och som jag ska skicka till, lite lättare då. Men sen kommer det väl flera som även dom vill ha bilder.

Jennifer Gällerstedt - Antonio, LA, Foto: Jag

Ja, jag skriver alltid mitt namn och hemsida på bilderna som jag skickar. Kan hända att jag inte sätter dit men det är oftast träningsbilder.

Kommentarer
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

Vilka underbara bilder du tar :D I vilka trakter brukar du va o fota?



Hittar inte din banner, men du kanske inte lagt upp den än? :)

2010-03-14 @ 20:08:30
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

sv; Okej jag brukar vara i sthlmsområdet ibland, ska tex till södertälje sista helgen i mars :) Men det ligger kanske lite för långt bort? ;)

Haha ja det glömde du nog :)

2010-03-14 @ 20:26:10
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu är din banner i meny :)



sv; Okej :D Ja förstår precis vad du menar, bilderna blir alltid så mycket bättre ute ;D

2010-03-14 @ 20:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0