Nu får jag skärpa mig!

Vad jag har varit elak mot er mina läsare, frågade för ett tag sedan om någon ville bli fotograferad, och det var ganska många som var intresserade. Och om sanningen ska fram har jag inte fotat någon av er. Men nu ska jag ta igen!
Jag har flera olika alternativ:

Sommar/vinter
 Äng, skog (inga byggnader/störande föremål i bakgrunden), ryttaren har klänning/finklädd, hästen ska vara ren och fin, knoppar?, fläta i svans. Ja ni ska helt enkelt vara fina och ni får porträttbilder.

 Vanliga stallkläder, ni rider på banan/ridhus (endast om ni inte har ridbana ute), hoppar/dressyr. Ni väljer själv.

 Att jag kommer på en träning, det är flera i gruppen?, ni har kanske dressyr/hoppning/fältävland osv.

 Endast lösa hästar, ingen ryttare eller utrustning, ingen störande bakgrund, halvstor hage, någon som kan "busa" upp hästarna.

 Endast sommar! Att jag tar mig till tävling som du ska tävla. Fotar runt om, vid transport, framridning, banan osv. Detta lär bli svårt, för jag är som sagt tävlingsfotograf och står oftast och fotograferar på banan. Och om jag gör det, kan jag inte gå runt bland transporter = missar ekipage. Och jag säljer de bilderna = ni måste köpa.

Det är dom alternativen som finns, som jag kan tänka mig fota. Det är ni som får bestämma hur ni vill bli fotograferade, det kan inte jag göra (; Sen kan jag alltid fota "runt om", alltså när hästen är i hagen, stallet osv.

Jag ska leta upp alla kommentarer som ni skrev sist ni ville bli fotograferade och kolla hur långt det är till er, om ni vill bli fotade nu eller i sommar, och vad ni vill ha för bilder. Så ni som redan har frågat en gång, för säkerhetsskull kan ni kommentera igen men jag ska leta upp era sedan sista oxå :)

Porträttbild i klänning, Foto: Jag

Vanlig ridning, Foto: Jag

Hoppträning, Foto: Jag

Lösa hästar, Foto: Jag

Tävling, Foto: Jag


Kommentarer
Postat av: Veronica Berggren

söta bilder =)

2010-03-21 @ 13:15:41
URL: http://veronicaberggren.se
Postat av: Lisa Härdén

Nämen är det inte Jennifer Gellerstedt måntroo med Antonio? ;) Du får komma och fota hos mig! :D

2010-03-21 @ 22:16:06
URL: http://lisaharden.blogg.se/
Postat av: Onthebit - bloggen om dressyr

Vad fin bläs första hästen på bilden hade :)

2010-03-24 @ 17:04:03
URL: http://oonthebit.blogg.se/
Postat av: hästblogg

Oj vad söt bild på fölet!

2010-03-25 @ 00:04:27
URL: http://robinhoods.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0