Olivia Backsell - Young Gaylord

Har ni missat att Olivia Backsell och Young Gaylord vann Prins Carl Philips pris i Globen 2009? Nej tänkte väl inte det (;
Iaf så äre lite kul att dom tävlar runt Stockholm, säkert på många andra tävlingar som är längre bort med men jag har lyckats fota henne 3 gånger på olika tävlingar, bl a i Globen.

13 mars -10, Heby RF Foto: Jag

29 november -09, Globen Foto: Jag

23 augusti -08, Tierps RK Foto: Jag

Jag hoppas verkligen
på att jag får flera tillfällen att fota Olivia och Young Galylord, tycker att det är en så fin ponny och hon rider väldigt mjukt och fint.
Hoppas kan man alltid göra (;


Kommentarer
Postat av: korvmackan

jag vill oxxå fota dom korven!

ska vi tvinga henne till tierps meeting i sommar ?!

2010-03-15 @ 15:44:58
Postat av: Moa

Söt ponny :-)

2010-03-15 @ 16:10:11
URL: http://moastraning.blogg.se/
Postat av: Sofie

Nu kör vi igen! ´Fast den här gången veckans ridoutfit!

Du vinner bildlänk i min meny och en intervju på bloggen! Gå in på min blogg för att läsa mer (snabblänk finns i menyn)

Puss!

2010-03-15 @ 16:59:36
URL: http://sofieslilla.blogg.se/
Postat av: Sara

den ponnyn är till salu så.. :/

2010-03-15 @ 21:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0