Lite skola och mycke häst

Dagen började med att jag vaknade innan klockan skulle ringa och jag gick upp. Helt otroligt! Tåget till skolan, första lektionen var lugn, bild. Gör inget spec, fixade lite i mappen.
Engelskan var slapp, lite genomgång om nå grammatik och lite jobb, sen blev de till att sluta för att alla skulle hinna till sina bussar. Ingen sista timme då de tydligen var inställd.

Bussen ut till ridskolan, väl där träffar man på Lisa som fixar med Rolle för att ta en körtur. Jag fick åka med och t o m köra! Sööta ponny :') Han har traven i sig. Vad lycklig han blir när han spänns framför vagnen och får springa av sig på det vis. Rolle är en russtravare som omskolats till ridskoleponny, han körs några gånger i veckan då han inte alltid vill göra som barnen på lektioner och får inte tillräckligt med motion annars, han är till salu.

Sen blev det att fota special idrotten som hade hoppning, askul! För en gångs skull kunde jag ha en ganska hög slutartid och fick en väldigt bra skärpa på nästan alla bilderna. Sol sken in i ridhuset så jag fick en sån bra riktigt ljus att fota med. Så nöjd!
Fick även väldigt bra bilder på Lotta och Lancer som ställde upp sig supersnyggt för att få lite bilder, bilderna är få, men vilken kvalité!

Prov sen, lite slarvigt men jag orkade faktiskt inte att tänka, hjärnan hängde inte riktigt med (; Och en viss Moa satt och pratade hela tiden :')

Så nu ska jag fixa en massa bilder som snart kommer upp här, och det blir nog mera än vad jag brukar, fick så många som var grymt bra! För att vara jag lix (;
Självklart lyckades jag få virus på datan med, genom msn. Alltid kul med virus och att datan hakar upp sig och det helt plötsligt börjar att poppa upp msnfönster :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0