Antingen eller?

Jag har pengar just nu så att jag skulle kunna köpa ett nytt objektiv, men samtidigt vill jag spara pengarna så att jag fortare kan köpa mig min D300s.

Om jag köper objektivet kan jag få grymma närbilder, porträttbilder och kunna fota bra inomhusbilder, den fungerar förmodligen på kameror med autofokus i huset (måste kolla upp) och jag kan använda det på min nuvarande.
Om jag väntar och sparar mera pengar för att kunna köpa en D300s så måste jag spara upp emot 15 000 kr då för att kunna köpa både hus och ett nytt objektiv som passar till kameran.

Hur skulle ni ha gjort?

Jag har lätt för att spara och nu har jag ev ett jobb på G. Jag vill ha båda, så det beror på vad jag ska köpa först alltså.


Kamera eller objektiv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0