Dagen

Jag var duktig och gick upp tidigt i morse för att duscha, fixa mig osv för att sen ta tåget som gick kvart över 8 till skolan. Pratade en massa med Sara, sjuklingen. Försökte få tag på Dessie som inte gick nå vidare. Aja vi får snacka seeen :)

Spelade golf idag på idrotten! Fan vad man ägde, eller inte. Så jäkla dålig på det! ingen sport som jag borde satsa på iaf (; Om jag ska tillbaka till någon sport då blir det fotboll, ridningen är bara en självklarthet. Eller inte nu då, men när jag har häst.

Nu blir det 1 timme vid datan och beställningar, sen drar man iväg till frissan. Blir färgning av olika slag, ni får se sen, mammas plånbok kommer iaf att gilla detta! (Y) Haha (;

Kommentarer
Postat av: Dessie

opps, jag råkade somna om och sov hela dagen typ :P

2010-05-18 @ 20:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0