Förutfattad mening...

... som inte stämde på något sätt alls.
Jag tror att många (även jag) är riktigt duktiga på att förutfatta hur en person är, när man inte har pratat eller träffat den i verkligheten. Som man bara har pratat med genom internet.

Jag gjorde en rejäl miss idag, jag hade en förutfattad mening om hur jag trodde Elin var (inte göra om!), det var inget elakt eller något sånt, bara att jag trodde hon var på ett helt annat sätt än det visade sig att hon var. Hon var supertrevlig och jag tycker allt att vi fick ganska bra kontakt på en gång :)

Trevligt att det finns flera fotografer runt om i Uppland nu, känns som att det finns för få (; Men nu har man lärt känna ännu en av de få fotografer, hoppas att det blir flera gånger som vi träffas! Och kanske inte bara på tävling (;

Elin, Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: korvmackan

men du känner ju den bästa fotografen i världen oxå!

hahahah, nejdå inte direkt xDD

men vi kan låtsas som det (a)

att jag är bäst och du är bästast :D

2010-05-15 @ 19:58:48
Postat av: Elin:)

HAHAHA! Jag trodde också att du var på ett visst sätt, en livsfarlig konkurent som lurade i skuggorna!:O

Tänk vad fel man kan ha!!

Nu har jag ju en fotokompis att snacka kameror med också!:D:D

Tänk vad livet är bra:)

2010-05-15 @ 20:57:53
URL: http://emsweet.blogg.se/
Postat av: Elin

Hjälp vad jag ser ut!! Som om jag fått ett slag i ansiktet! HAHA

2010-05-15 @ 21:01:32
URL: http://emweet.blogg.se/
Postat av: emelie

kom till enköping nån gång så får du en till fotokompis, haha xD

2010-05-15 @ 22:36:14
URL: http://mellliie.blogg.se/
Postat av: Dessie

ge mig hennes kamera ;O

2010-05-16 @ 19:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0