Fotat och ridit!

Åkte som sagt till Uppsala för att hälsa på en nyfunnen vän vid namn Elin (; Ni kommer få höra mycket om den tjejen alltså! :'D Hon red iaf ut på sin fina ponny Minty, galopperade på en äng och hoppade lite naturhinder. De flesta bilder är fotade med hennes kamera, men fick några med min oxå :)

En provbild från dagen, ni ska få flera i morgon + helgens bilder! Hade juh tänkt att ladda upp dom idag, men nu blev det inte så.

Foto: Jag

Sen var Elin så snäll och lät mig få sitta upp på Minty i paddocken och rida runt lite. Jag som nu inte har ridit på typ 1 månad kände mig väldigt obekväm, börjar "vänja av mig" detta med ridning nu... Inte kul!
Men Minty var väldigt fin och rida, han är väldigt känslig :)

Och självklart får ni 2 bilder på mig och Minty! Klaga in på min klädsel, jag var inte där för att rida som det nu blev.


Foto: Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0