Fotoblogg?

Känns som att bloggen har börjat gå mera mot foto, men det finns en ganska stor anledning, jag har ingen häst! Men som sagt, det blir häst med eftersom jag inriktar mig på hästfoto (;

Men till saken! :D Jag ska fota fälttävland (!!) för första gången i helgen som kommer. Det ska vara en lokal fälttävland för häst och regional för ponny, under samma helg. Så jag ska ringa dit i morgon och höra om jag kan få vara fotograf. Tyvärr har jag juh inte så stor koll på hur det fungerar, men har nu fått lite expert-hjälp av Johanna!, som har förklarat hur det går till :) Så dressyr + hoppning på lördag, både häst och ponny. Sen är det terrängprov på söndagen. Ska bara checka så att tåg + buss går som det ska i helgen så kommer jag iväg (;

Sen är jag oxå väldigt glad att så många har hört av sig om bilder, att de vill köpa. Har nämligen ändrat lite med att jag har varit för snäll och gett bort bilder, men nu ska det bli ändring på det! Nu ska jag sälja bilderna, även fast jag inte stått som fotograf under dagen. Härligt!

Nu ska jag ta tag i samlandet av ny kamera, om jag har tur kan jag köpa ny kamera till hösten. Och då ska den gamla säljas (troligtvis), har ganska många som är intresserad av den redan, fast den då är nästan 2 år gammal. Men den är i fint skick och man får med 2 obj + UV-skydd. Men det tar vi sen när det är dags, nu ska jag sälja bilder! :D

Christine Fältström och Fly High, Foto: Jag


Kommentarer
Postat av: Johanna

"expert hjälp" haha du är go du :D

2010-05-16 @ 21:38:06
URL: http://[email protected]
Postat av: Sara

Vilken fin blogg du har!:D

2010-05-17 @ 16:23:42
URL: http://hastbloggeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0