Jag vågade!

Jag vågade ringa, jag ska nu stå på banan under Dalahoppet! Vad glad jag blir :')
Jag som hatar att ringa folk som jag inte känner, jag ringde 2 (!) samtal idag för att få stå på banan och fotografera under fredagens klasser. Och jag får! Jag ska stå på banan under Dalahoppet, en nationell hopptävling för hästar. Det är sjukt...

Klasserna blir 120, 130 och 140 under dagen, tänk att jag ska stå på banan under en så stor tävling, även fast jag varit på stora tävlingar förr känns det lite overkligt.

Då ska alla ekipage fotograferas och alla bilder ska upp på sidan (; Härligt!
Får ta och tacka Sandra ännu en gång för peppningen! Den behövdes :)

Bild från Högbo, Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: beaaaa

du fotar sjukt bra!

ska du inte på nån ponnytävling snart ? ;D <3

2010-05-11 @ 09:46:18
URL: http://beatricenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0