Jag ville bli nöjd...!

Jag var så nöjd! Så nöjd med bilderna från Högbo, att jag sprack av lycka. Att få till så bra bilder när de var dåligt väder. Att äntligen kunna få så bra bilder att de går att sälja.
Sen insåg jag mitt misstag, självklart ska jag göra en sådan stor tabbe! En sån stor att jag har lust att skrika rakt ut, att ta bort varje bild. Jag vill inte lägga upp bilderna på hemsidan, men så många väntar, så många vill se, så många kommer att se, det stora misstag jag gjorde.

Hur kunde jag? Hur kunde jag vara så dum! att jag trodde detta skulle fungera. Varför kan jag inte bara få in en massa pengar så jag kan köpa mig bättre kamerautrustning, jag vill inte se bilderna igen. Men jag måste, flera gånger om. Jag ser misstaget varje gång, att jag kunde förstöra så fina bilder...

Vad nöjd jag hade varit! Så nöjd, om jag inte gjort detta misstag, jag tyckte bilderna var för mörka och behövde få dom ljusare. Jag gjorde detta extremt stora misstag! Att jag höjde ISO-talet. Det är det största misstag jag någonsin har gjort, med min kamera. Alla mina bilder, blev förstörda...


Båda bilderna är helt oredigerade utom att jag stärkte färgerna lite grann, de är fotade under samma klass men olika tider och olika inställningar. Ser ni det jag förstörde? Den fina bilden, som den kunde ha blivit, om jag inte förstörde den!

Den undre bilden är totalt förstörd... Mitt misstag.

Jag ser skillnaden, extremt stort. Jag hoppas att ni ser den oxå, och inte gör samma misstag som mig, för jag lär aldrig göra om detta igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0