Måste frächa upp!

Sitter och kollar på min design och blogg överlag, och fyfan vad den är tråkig. Jag har tröttnat enormt på den redan! Så jag väntar spänt på min design som Emelie håller på och fixar åt mig, Tack! Då ska hela bloggen fixas, men tyvärr är den inte klar men ska höra med henne hur ho hade tänkt :) Vill inte pressa henne att jobba mera/fortare eller så. Hon får ta det i sin egen takt och bli klar när den är klar.

Men ska jag då fixa en ny header? Denna är så trååkig! Tror allt att jag fixar en ny när mitt ps vill börja samarbeta igen :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

ta reda på fakta innan du kommenterar, hur vet du att jag inte har tillstånd / tillstånd ?

2010-05-21 @ 06:39:08
URL: http://johannagrant.blogg.se/
Postat av: emelie

Nu håller jag på med småsaker, som menyn och lite annat :)

2010-05-21 @ 07:09:53
URL: http://mellliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0