Tierpsmarknad

Idag har det varit marknad för hela slanten! Jag har lyckats bränna mig, lyssnat på när en viss person har satt igång munnen och fått en massa händer om rumpan, härligt! Sen har jag lyckats med att ha haft fel kod på mitt kontokort så ska få ett nytt, igen! Haha, bäst (;

Dagen började med stress, försov mig liiite bara (A) Men hann med kvart i 8 tåget och var 8 i Tierp, gick mot marknaden och checkade läget vart vi stod. Plockade upp mina asgoda bananmuffins! Och satte mig ner och chillade lite. Resten av gänger kom och marknaden kunde börja!

Rebecca och Sara hade första passet, jag och Daniel hade andra och Dessie, Alex och Frida hade 3de. Så jag och Daniel började med att kolla alla andra stånden. Det skulle jag inte ha gjort, fy tusan vad arg jag blev av att inte ha några pengar med. Men så vare, hade iaf 100 kr för mat om det skulle behövas, som olyckligt inte gick till någon mat (;

Jag lyckades ist få med mig en väska och 2 trosor med mig hem! Lyckades pruta ner dom båda oxå, duktig jag är :D Väskan prutade jag med 20-40 kr och trosorna med 20 kr (; Haha, jag lyckades!

Foto: Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0