Uppsala

Efter skolan spenderades dagen i Uppsala med 2 tjejor. Kollade/lyssnade på något IDAHO?? Faktiskt lite intressant, men inte allt.
Jag har även blivit av med mitt bankkort, inte kul! Ska få ett nytt i veckan, hoppas jag... Köpte iaf 3 par skor idag! Det behövdes verkligen. Kommer bilder på dom senare, även lite från dagen i Uppsala.

Skolan var lugn, kollade mest på när Ankan ritade på bilden, sen blev det dubbeltimme matte. In till Uppsala direkt efter skolan (; Men ska ladda in lite bidler, kolla mejlen och käka, sen ska ni få bilder :D

Kommentarer
Postat av: mli

Fin blogg ! Kolla gärna in på min och ge mig lite bra tips på hur bloggen kan bli bättre :)



hastemelie.blogg.se

2010-05-17 @ 20:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0