Högbo!

Nu blir det till att packa i årdning alla saker som ska med i morron, det kan bli en hel hög med saker (; Ska jag skriva en lista på vad jag tar med när jag åker bort och fotar? Skulle det vara roligt att läsa? :)

Sen efter middagen drar jag till mormor ett tag, ska prata med henne. Bl a att få lite skjuss till ridskolan i morron, så jag hinner med Sandra och inte sackar henne :) Sen så planerar vi Kolmården-resa igen! Spännande :)

Har även mejat till Höbgo RK och frågat om jag kan stå på banan, tyvärr väldigt sent, men hoppas på ett svar idag då dom håller tävling just nu. Det har som sagt varit oklart med transport av mig dit och hem varje dag, men ska kolla upp det bättre hur det kommer att bli :)

Sen har jag även fått ett mejl angående Tierps tävlingar nästa helg, jag har fått tillstånd att stå på banan? fast det är en annan fotograf där. Konstigt, eller asså jag ska prata med banbyggare. De e konstigt när Elin redan har fått klartecken att hon ska stå där och fotografera. Aja, vi får se hur jag gör :)

Dags att börja plocka fram saker! Fixa med kläder så man itne fryser elelr svettas, mycket som ska tänkas på!

Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Aman da

klart du oxå ska stå på banan!

två fotografer är vell perfekt!

då får man bilder ur oliak vinklar när man hoppar, fett nice!

dessutom är dina bilder billigare, så du tjänar nog mer i slutändan! :DD

korven är ju bäst trotsallt ;)

2010-05-06 @ 18:01:50
URL: http://fotografamandi.blogg.se/
Postat av: Sara

Du är ju Tirkare så klart att du ska få företräde :)

2010-05-06 @ 18:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0